Elektronikus ügyintézés

EU-s projektek

2019 rendezvények

Követés a facebookon

Követés a facebookon

I love Dunakanyar

Együtt az egészségért

Helyi hírek

Kisoroszi Község Önkormányzata pályázatot hirdet S.O.S. Katasztrófavédelmi Alappont (épület) kivitelezésére (Kisoroszi 290  hrsz. ingatlan). A pályázati kiírás a cikk címére kattintva ismerhető meg!

 

 

Feladat: meglévő épület  átalakítása, felújítása, korszerűsítése

1./ Pályázati dokumentáció 50eFt+ÁFA összeg ellenében 2013. 03. 27-én 09,00 –tól  2013. 04. 09-én 15,00 óráig (munkaidőben)  átvehető a Községházán, elektronikus formában-CD-én.  (a kiviteli tervek ingyenesen megtekinthetők a Községházán).

2./ A pályázat beadása „S.O.S.-KA” jeligével a Községházán 2013. 04. 18-án 15,00 óráig történő beérkezéssel, zárt borítékban (postán vagy személyesen). Pályázatot a dokumentációt átvett magánvállalkozó vagy cég nyújthat be. A pályázati anyag tételes ajánlatot, azaz nem egyösszegű ajánlatot tartalmazzon. Az Önkormányzat a részletes kiviteli tervben szereplő műszaki megoldásoktól eltérő alternatív kivitelezési megvalósítást elfogadhat.

3./ A pályázattal kapcsolatban írásban 2013. 04. 15-én 15,00 óráig feltett (e-mail) kérdésekre írásos választ valamennyi pályázó az általa megadott e-mail címre megkapja  (valamennyi kérdést illetően).

4./ A képviselő-testület a nyertes személyéről 2013. 04. 25-ig döntést hoz, melyet követően 8 napon belül szerződéskötésre kerül sor. A Képviselő-testület, amennyiben az önkormányzat számára rendelkezésre álló keretösszeget meghaladja a legkedvezőbb ajánlat, úgy a pályázatot hatálytalaníthatja és új pályázatot írhat ki.

5./ A kivitelezés megkezdése (munkaterület átadása) 2013. 05. 10.  09,00 óra, a kivitelezés befejezése 2013. 09. 25.  (műszaki átadás).

6./ A nyertes pályázó jó teljesítési garanciát köteles nyújtani, melynek összege a kivitelezés tervezett összegének (ajánlati ár) 5 %-a, mely az 1 éves felülvizsgálat után visszafizetésre kerül pozitív jegyzőkönyvi megállapítás esetén. A jó teljesítési garancia összege szerződésben rögzített megállapodás szerint vagy a végösszegből  kerül levonásra, vagy bankgaranciával biztosítható.

7./ Pályázóval szemben támasztott követelmények (az ajánlati ár mellé csatolandó dokumentumok):
- vállalkozói vagy cégbírósági nyilvántartás másolata
- helyi adóhatóság és NAV által kiadott nullás igazolás adótartozásról
- magasépítésben szerzett és igazolt kivitelezői jártasság
- egyösszegű fővállalkozói ajánlat (mely az ajánlott ár nettó és bruttó összegét is tartalmazza), melyben alvállalkozói kivitelezés  részek  megjelölhetők  (helyi vállalkozók bevonása előny)
- felelős műszaki vezető megnevezése és a végzettségének igazolása
- a fővállalkozó vagy szerződésben szereplő megbízottja jelenléte  a kivitelezés során, illetve 1-2 órán belüli megjelenése a kivitelezés helyszínén az önkormányzat kérése esetén  (nyilatkozat ennek vállalásáról)
- a kivitelezés befejezését követő műszaki átadás-átvétel után a jótállási időn belül (1 éven keresztül) az írásban bejelentett hiba kijavítása 24 órán belül megtörténik  (nyilatkozat ennek vállalásáról)

8./ A kivitelezés befejezési határidejének meghiúsulása  (műszaki átadás-átvétel) esetén a kötbér napi 100 eFt+ÁFA.

9./  Az önkormányzat,  a tervező és a kiviteli terv készítői helyszíni bejárást biztosítanak  2013.  04. 10-én 09,00 órától  11,00 óráig.

10./ A vállalási ár kifizetését a szerződésben rögzített feltételek szerint az önkormányzat részletekben is kifizetheti és a munkák megkezdése előtt, a szerződéskötést követően előleget is biztosíthat.

11./ A pályázattal kapcsolatban információt ad:
Molnár Csaba polgármester   tel.:   06-26-392-015                  e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Megosztás