Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Szünetel az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatalban

A járványhelyzet folyamatos romlására tekintettel, mely Szigetmonostor településen is érzékelhető, a Szigetmonostori Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás 2021. november 15. napjától (hétfőtől) további intézkedésig szünetel.

Ügyintézésre az alábbi lehetőségeik vannak:

  • elektronikusan: epapír szolgáltatás útján vagy az e-önkormányzati portálon megtalálható űrlapok benyújtásával;
  • e-mailen: kizárólag információkérés, tájékoztatás kérése lehetséges a hivatal@szigetmonostor.hu e-mail címen, vagy az ügyintézők közvetlen email címén (e-mailen küldött beadványok nem minősülnek hivatalos iratnak a hatályos jogszabályok szerint);
  • postai úton: Szigetmonostori Polgármesteri Hivatal 2015 Szigetmonostor, Fő utca 26. címre küldve, vagy a Hivatal épülete előtt található postaláda útján;
  • telefonon munkaidőben 8-12 és 13-16 óráig, pénteken 8-12 óráig: 06-26-393-512-es számon vagy az ügyintézők közvetlen mobiltelefonos elérhetőségén, mely megtalálható az alábbi linken: https://szigetmonostor.hu/index.php/polgarmesteri-hivatal/elerhetosegek. Előfordulhat, hogy adott ügyintéző nem tartózkodik a hivatalban, ezért kérem, amennyiben adott melléken nem érik el, hívják a központi melléket, mely a 101.
  • személyes ügyintézés: kizárólag anyakönyvi ügyekben, illetve a jogszabály szerint személyes megjelenést előíró ügyekben, kizárólag előre egyeztetett időpontban.

Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a személyes megjelenés során a Hivatal épületében történő tartózkodás során az orrot és szájat eltakaró maszk használata, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező!

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!

Szigetmonostor, 2021. 11. 12.

     Bottlik-Szilágyi Szabina aljegyző

Back to top